Audi100A6 Skrevet Mai 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2014 A6 (1.8tQ 4BC5 apu)Hvor kan eg kjøpe forsterket clutch ? Type ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Det kan du kjøpe mange steder, til like forskjellige priser. Noe er mindre bra, noe er meget bra og har gjerne priser deretter. Hold deg unna sinterlamell! Om du etterpå vil ha minst like lett pedal og minst like bra kjørbarhet, samt en clutch som tåler moment, da er gjerne SPEC det beste valget. Koster dog noe mer enn billigere løsning som f.eks. Sachs. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi100A6 Skrevet Mai 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2014 Ser de spør om eg har enkel el dobb masse svinghjul. Må clutch av først ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 6, 2014 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2014 Om clutch må av først? Før hva? Du har vel dobbeltmasse, 228mm lamell. Er forskjellige svinghjul før og etter VIN WAUZZZ 4B*Y* 045 000. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi100A6 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2014 Ok . Då va ny clutch i boks, etter mykje leiting på nett etc. Det blei ein sachs clutch orginal. Den som sto i bilen var ein jalla clutch,så eg satser på att denne held lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg