Jump to content

Ønskes leid: Garasje Trondheim

Rate this topic

Recommended Posts

Garasje eller annet sted for oppbevaring og mekking av veteranbil ønskes leid. 

Bilen det er snakk om er en 1953 Desoto Powermaster som eies av Akademiske Forening Smørekoppen.(linjeforeningen til maskin på NTNU)

Bilen brukes til promotering av linjen under ulike arrangementer i løpet av året, og er mye brukt i sommerhalvåret, mens vinteren blir brukt til mekking frem til neste sesong. 

For å se bilder av hva vi gjør kan du sjekke facebooksiden til bilen her: https://www.facebook.com/Kromprinsen

post-149141-0-91348800-1399228462_thumb.jpg

• 3 weeks later...

Hei,

Jeg ønsker å leie samme (garasje/verkstedet) for å jobbe med noen restaureringsprosjekt. Det fins noe plasser (for ex. http://www.bilforumet.no/topic/298085-leies-ut-verkstedgarasje-med-loftebukk/), men de er ganske tøft for entusiast, halvprisen jeg kan allerede tenke på. Jeg har et par anonser i tilleg med priser ca 10000. So, hvis du er interessert i samarbeid, bare gi med beskjed. 

Mvh,
Jarik

• 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By mrkarlsen
      Hei,

Er det noen som vet av en garasje eller to til utleie?
      Evt. noen som har plass i en etablert mekkegarasje? 

Trondheim-sør området hadde vært perfekt. Ser det er mange eldre tråder om slikt, men finner ingen ting som er nytt.

mvh Jan
    • By Johnny83
      Jeg har en gammel garasjeport av tre som har vært ute av stand i et par år. Har endelig funnet de riktige delene og satt dem på plass. Garasjeportåpneren har fungert hele tida - fram til nå!

Da jeg bytta trekkfjærer til porten vil ikke garasjeportåpneren justeres slik at den stopper der den skal stoppe når porten skal lukkes (den tror at den treffer en gjenstand når den treffer bakken og går i retur til helt åpen posisjon).

Dette er en gammel sak: Gran-o-matic TYPE CH 13. Finner ingen informasjon på nettet, og produsenten, Grandal AS, har tatt ferie alle mann.

Det er et par skruer på hver side av motoren (se bildet) som man visstnok skal skru på for å justere hvor langt porten skal trekkes. Har skrudd i begge retninger uten resultat.

Gjør jeg noe feil??? Er det noen som kjenner denne modellen eller lignende modeller?

Har brukt hele dagen på dette og får sikkert ikke sove i natt. Håper noen der ute kan hjelpe....

• By michael1211
      hei, ligger etpar tråder no her på forumet om folk som søker etter verkstedlokale for små å store prosjekter.

jeg selv begynner å bli små desp etter å ha noe å tukle med, jeg har kjørt over hele byneset å spurt / lagt lapper i postkasser.
      spurt litt på melhus å kjørt noe i byen å på hommelvik. har også vert innom trolla en tur.

det eneste konkrete jeg har funnet er et lokale på øysand på 200 kvm.
      er vi 4 stk blir det 2000 i mnd på hver + strøm. er høyt under taket til løftebukk.

så ta kontakt på 95892143 om dere er intr i dette lokale eller bare vil dele erfaringer med verksted jakt.
      har også flere lede tråder men ikke noe mere konkret.

tenker også å bruke denne tråden så det er en tråd til alle som er på jakt etter dette?

Michael Valberg
    • By MathLR
      Noen som vet av skrulokaler i Tromsø en student kan leie for en pen mynt?

Skulle ha fylt etter girolje på en SUV og garasjen er stappfull av kjøkken og sykler mens innkjørseln er noe isete til at jeg tør å gjøre det der.

Bilen er 170cm på det høyeste så det trenger ikke være stort eller leies lenge.
    • By lermax
      Sikkert flere en meg som begynner å bli lei av blank isen her i Trøndelag.

Jeg filmet noe under Amcar Hot August Night i Trondheim.

Det ente opp med 11 korte videoer, som jeg har begynt å legge ut.
      Det kan føles godt å tenke tilbake på varmere vær, og sol i Tøndelag også.

Videoene ligger samlet her: https://www.youtube.com/user/bildillamagasin

Jeg legger ut en ny video vær mandag, til alle 11 er lagt ut. Siste ut var nr. 5.

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy