Gå til innhold

Soting av baklykter FAIL

Ranger emnet


mabe1703

Anbefalte innlegg

Taxier har som regel ikke Xenon i noen lyter mens du har det både i spredere og nærlys og har de på begge to også lurer du på hvorfor du blir stoppet?

GåreAnn det a?

Ehhh? Hadde dette vært et tema så hadde jeg såklart skjønt det!?!? De ble ikke tatt opp noesom helst angående xenon, og det var ikke DERFOR jeg ble stoppet, kun pga spreder bruk. Om d var xenon eller ikkw var ingen betydning for dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er grøftelys og nærlys (ikke tåkelys) de har?

Grøftelys er det samme som tåkelys og er ikke lov og bruke i kombinasjon med nærlys for noen som helst,heller ikke taxi.

Det var nær og grøftelys som var i bruk på alle, og jeg ser ikke noe annet enn taxi'er med grøftelys og nærlys hele tiden, så synes det bare er litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg også,men det er ingen unnskyldning når du selv blir stoppet. Du vet det er ulovlig men bruker det allikevel så da må du stå til ansvar for dine valg.

 

Har da overhode ikke sagt noe at det ikke er min skyld / at jeg ikke kan skjønne hvorfor jeg ble stoppet? jeg er klarover at det er fy fy jeg skreiv de jo selv i det jeg tok opp tema, synes bare det er litt rart dette med taxi'ene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående lys osv.. Ble akkurat stoppa i det jeg kjørte gjennom sentrum, med ca 4-5 taxier rundt meg som kjørte med nær og spredere. Jeg som akk har montert xenon vil å bruke det litt :D så kjørte med det samme (veit det er fy fy!) men av alle 4-5 bilene blinker de på meg, jeg slår spredere av og kjører inn på en p-plass for å snu. Politiet kommer etter i fullfart og var på grensa til å gi meg bot. Men siden det kun var meg som ble blinket på, og jeg ser dette hele tiden har taxi lov? Mulig jeg høres dum ut, men alle taxiene kjører tåke og nær uten om å bli stoppa...

Dette høres ut som en unnskyldning for ditt lovbrudd. Hvorfor ta meg og ikke de andre 4-5 som gjør samme lovbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en unnskyldning for ditt lovbrudd. Hvorfor ta meg og ikke de andre 4-5 som gjør samme lovbrudd.

 

Mulig jeg ikke var klar nok i forgje reply? jeg lurer bare på hvorfor, ettersom jeg kun ser taxi'er som kjører slikt og aldri sett noen bli stoppet, eller blinket på i dette tilfelle:) men hva enn du tolker er opp til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja? så jeg skal begynne med den "alle andre gjør det" greie :)? trokke det, men får vell bare fortsette å lure..

Nei! Du kunne spurt om reglene og jeg går ut i fra at du fikk et svar på hvorfor du ble stoppet? Det er du som skylder på alle andre bla taxier,ikke jeg som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! Du kunne spurt om reglene og jeg går ut i fra at du fikk et svar på hvorfor du ble stoppet? Det er du som skylder på alle andre bla taxier,ikke jeg som gjør det.

 

 

Jeg orker ikke krangle mer om dette her, jeg stilte et enkelt spørsmål.. at taxi'er gjør det er ikke grunne til at jeg gjorde det? herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår