Gå til innhold

Pris på reparasjon for ripe i lakken

Ranger emnet


Sondrety

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk. Jeg er ikke veldig kjent med bil, så jeg håpet at noen med litt mer erfaring her kunne gi meg en hjelpende hånd =). 

Historien er ganske standard, jeg kom bortpå en annen bil og skal nå rydde opp etter meg.

Bileier har foreslått at vi like greit kan komme til en rund pris på 10 000 kroner. Jeg har liten erfaring med dette, og kjenner heller ingen andre som kan noe om riper i lakken. Så jeg lurte på om dere nydelige og vakre mennesker her kunne spre om litt visdom.

Det lille jeg vet om bilen er at det er en BMW. Her er to bilder av omfanget
post-149050-0-75668300-1398435386_thumb.jpeg

post-149050-0-49720000-1398435371_thumb.png

Alle former for help settes uendelig mye pris på. Dere er på forhånd best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen leverte nettopp en ny front til lakkering. Det kom på 3.000kr. Da var det kun lakkering av fronten. 

 

Med denne BMW må de kanskje demontere fronten, slipe ned skaden og lakkere det. Men pris på 10.000 er alt for mye mener nå jeg. 5.000kr er mer en riktig pris. Fronten har jo ikke skade, er bare å legge på litt mer lakk. 

 

Men det kommer helt ann på hvor du spør. Noen lakkerer er dyrere enn andre. Men ikke finn på å betal 10.000kr for det der

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig polering av skadestedet for og få bort så mye som mulig av den grønne og svarte lakken som har smitta over. Da blir det mye lettere å se hvor ille det ble. Det er noe som heter Micro paint smart repair som gjør det mulig å reparere småskader for en billigere penge. Jeg er ikke veldig godt kjent med det, men søk litt på nettet. Er kanskje noen i ditt nærområde som driver med dette. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår