Gå til innhold

W124 E220 med rart problem...


Bjornjoran

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en E220 med M111.960 motor.. tok motorvask for en stund siden, å tror den ikke tålte det helt..

når bilen står i bakke, så stopper den og er nesten umulig å få start på, men når jeg får den til en flate, så starter den med en gang!

Også når jeg svinger til høyre begynner den å hoste og baule ut..

 

Har tørket plugger og pluggledninger, sjekket alt i motorrom, men ble ikke noe klokere..

Noen her som har en god idé om hva det kan Være?:-)

-Mercedes E250D S124. Godt utstyrt taxi. Sportline-karo, 4x el ruter, cruisecontrol, ASD,++

X

-89 Mercedes 250D 400km, 88 Mercedes 250D 680km

-95 Audi A6, 92 Audi 100 2.3, 76 Audi 80 1.6 LS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du åpnet fordeler og sett om den er full av vann?? min 740 blir også litt sånn når jeg enten har kjørt i vaskehalen eller tatt motor vask,,når du står i bakke, er fronten nedover eller oppover? eller spiller det ingen rolle?? virker som det er noe som har dårlig kontakt, så gå over alle koblinger, og blås på kontaktene og bruk noe som gir bedre kontakt, wd40 eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du åpnet fordeler og sett om den er full av vann?? min 740 blir også litt sånn når jeg enten har kjørt i vaskehalen eller tatt motor vask,,når du står i bakke, er fronten nedover eller oppover? eller spiller det ingen rolle?? virker som det er noe som har dårlig kontakt, så gå over alle koblinger, og blås på kontaktene og bruk noe som gir bedre kontakt, wd40 eks.

er ikk3 fordeler på denna. Er coiler(tru jeg) lite erfaring med w124 bensin da jeg egentlig er dieselfan..

er mest når motoren peker oppover, og når bilen heller til venstre..

-Mercedes E250D S124. Godt utstyrt taxi. Sportline-karo, 4x el ruter, cruisecontrol, ASD,++

X

-89 Mercedes 250D 400km, 88 Mercedes 250D 680km

-95 Audi A6, 92 Audi 100 2.3, 76 Audi 80 1.6 LS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er løst!!

Hadde ikke noe med motorvasken å gjør.. bensinpumpe releet(det grønne lille) hadde eiret og sotet på stiften, så den minste bevegelsen gjorde så det ikke ble kontakt. Tok opp releet å gjorde rent, pusset bort smuss og monterte. God som gull!:-)

-Mercedes E250D S124. Godt utstyrt taxi. Sportline-karo, 4x el ruter, cruisecontrol, ASD,++

X

-89 Mercedes 250D 400km, 88 Mercedes 250D 680km

-95 Audi A6, 92 Audi 100 2.3, 76 Audi 80 1.6 LS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår