weakzor Skrevet April 24, 2014 Rapporter Share Skrevet April 24, 2014 Hei. Da skal boblefelgene bort grunnet innkjøp av nye felger. Utrolig kule felger med sjeldne høyglanspolerte kantlister. Boltsirkel: 4x130 Foran: 5,5" breie - ET25 Bak: 7,5" breie - ET36 Følger med adapter på disse felgene som konverterer fra 4x130 til 4x100 - Passer da altså f.eks Golf MK1, MK2 eller MK3. Dette gjør at felgene får ET -7 foran og ET4 bak!! :) Mer info her: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47705545 Som sagt i annonsen - Prisen kan diskuteres. -Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 24, 2014 Rapporter Share Skrevet April 24, 2014 Hva er innpresset?Jeg er i såfall intr. hvis det er lavt nok, men da uten adaptere. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet April 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2014 Det må jeg da se på! Fordi jeg har brukt adapter hele tiden! Men jeg skal prøve å finne ut innpresset til deg! :)Så svarer jeg så fort jeg vet det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2014 Ingen som trenger? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg