BjorreBjert Skrevet April 18, 2014 Rapporter Share Skrevet April 18, 2014 Jeg har en Passat TDI 1,9 Bilen stopper, motor går på tomgang, skjer ingenting når jeg trykker inn gasspedal. Er dette NØDMODUS?? Den går normalt på tomgang. Slår av tenningslås, og på igjen, noen ganger går den som normalt etterpå, andre ganger fortsetter det. Noen ganger går den noen meter så er det pån igjen. Feilkode er gassgiver. Skiftet den med brukt. Samme problem. Problem har vart ca 15 mnd. Først mest ved lave vintertemp. Nå også ved pluss. Kanskje mest ved fuktig vær. Til å begynne med alltid når motor var varm. Noen med et tips før jeg selger den som delebil? Kjørt ca 175.000km. Chippet - Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 18, 2014 Rapporter Share Skrevet April 18, 2014 Irra inni kontakta til pedalgiveren? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjorreBjert Skrevet April 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2014 Mulig,,, ikke bare bare å komme til å se,, godt tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjorreBjert Skrevet April 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2014 Noen som vet om det er lett å komme til "gassgiveren". Verkstedet som byttet sa d var vanskelig,,, misstenker dem for å lyve,, :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moonshine37 Skrevet April 29, 2014 Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 Hadde samme problemet her for et år siden, bilen går i nødmodus for at sensoren på gasspedalen går. Vanskelig og komme til men det går etter litt tid. Går ikke å bestille sensoren seperat, hele gasspedalen må ny! Kan kjøpes på ebay, tipper et par tusen hos møller. passatbil22 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg