biffsnadder Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Hei, Jeg har en gammel Mazda 323 (91 mod) som jeg er veldig fornøyd med. Nå vurderer jeg å kjøpe en Mazda 3 (2005 mod), men jeg er skeptisk da de hadde et samarbeid med Ford fram til 2010. Det er ikke noe poeng i å kjøpe denne bilen hvis jeg like gjerne kunne kjøpt en Ford Focus... Er det noen som vet noe om dette? Om den har Ford-motor osv? På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Interiøret og utseende er forskjelleg på desse bilane. 1.8 bensin på 125hk og 165nm er faktisk ein mazda motor. Ein 3 mps hadde kanskje vore noko. Eg har sjølv hatt ein Volvo s40 med mazdamotor, men eg gjekk opp til ein med litt større motor. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffsnadder Skrevet April 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Takk for tilbakemeldingen! Er 1.6 bensin på 105hk en Ford-motor? Jeg vet ikke hvor jeg kan sjekke sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Det ser ut som den er ein Sigma Zetec, så då er det nok ein Ford motor med registerreim. http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratec_engine Og dieselmotorane (1.6d på 109/115hk) kjem nok frå PSA Peugeot og Citroen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 16, 2014 Rapporter Share Skrevet April 16, 2014 Den deler mye med focus mk1, og det er ikke noe dårlig tegn. Er bra og driftssikre biler dette. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg