MediaSUV Skrevet April 2, 2014 Rapporter Share Skrevet April 2, 2014 Jeg ser i dagens publiserte dekktest at Apollo gjør det uvanlig bra. Jeg trenger nye sommerdekk på en Golf og er alltid interessert i å prøve noe nytt. Men etter å ha googlet til øyet var stort og vått (eller blått?) har jeg ikke funnet noen nettbutikker eller annet som selger dekket! Så vidt jeg kan se i testen, er det ikke nevnt hvor de fikk dekket fra. Så er det noen her som vet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 2, 2014 Rapporter Share Skrevet April 2, 2014 Ser det står det ikke er tigjengelig pris på din side, men vett dekkonline hadde apollo dekk tidligere har ikke sjekket der nå. Meiner det skal være forhandler i Norge men sliter med og finne noe info her, Inter dekk på lillehammer har hatt apollo du kan jo kontakte dem og høre om de kan skaffe. Link Inter dekk:https://www.interdekk.no/information/about_us.php Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet April 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2014 Takk! Dekkonline.com dukket opp i Googlingen, men de hadde det ikke på listene sine nå. Jeg vil helst ha et firma som har en monteringspartner i nærheten. Vinningen går som regel opp i spinningen når man kjøper dekk fra et sted og kommer med dekkene til et dekkverksted. Da skal de som regel ha ganske mye for monteringen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 2, 2014 Rapporter Share Skrevet April 2, 2014 Ja har hørt det kan være dyrt vi har heldigvis dekkmaskin på jobb så eg er heldig der, spør hos dine lokale dekkforhandlere om de kan skaffe eller bestille :) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet April 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2014 Du har flaks der! ;) Får ringe den vanlige pusheren min og høre om han kan fikse litt indisk gummi... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 2, 2014 Rapporter Share Skrevet April 2, 2014 Trenger 2 nye dekk selv så skal se om eg får tak i eg og, skal skrive inn pris her om eg klarer og få tak i apollo :) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet April 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2014 Fint! Blir interessant å høre! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet April 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2014 Fant dem. :) Dekkpartner. Mine blir lagt på i dette øyblikket hos Dekkpartner på Brennåsen. Veldig grei pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 14, 2014 Rapporter Share Skrevet April 14, 2014 Eg har ikke funnet men skal sjekke om vi har dekkpartner her hvor jeg bor, takk for tipset Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet April 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2014 Bare hyggelig! Virker veldig greie så langt, bråker iallfall lite. De virkelige egenskapene til dekket får nok jeg aldri vite, det er sjelden jeg blir nødt til å kjøre sånn at det faktisk har noen betydning. Da er det noe helt annet med dekkene på motorsyklene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MediaSUV Skrevet November 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2014 Vel, da har jeg iallfall funnet ut én ting: Slitestyrken er helt elendig! De to foran holder iallfall ikke mer enn ut denne sesongen (noen uker til før det blir kaldt her på Sørlandet). Jeg lager en ny trå om dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg