ELLINGSEN Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 skal de av blir det ccn plater.. bilen er jo en autozentrum bil..:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Jeg kjører uten plater nå, men har noen CCn plater som skal på. Autozentrum har sikkert tjent noe penger på å selge deg bilen, så få dem av ;-) Det er en prinsippsak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 vil ha de på:) mer seriøst. Hadde skiltplater på 323'n også da den var kjøpt ny på Tronrud. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by bjirn Azzido, er en hardtop til salgs på autodb til 10-15 K :P ohh, nice... bare synd jeg ikke har råd til det nå... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 sikla litt inne på Hamann siden. Leverer kit som gir 261hk. Bare ved hjelp av "ekte" trimm:) Noen som vil gi meg det i gave? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg