Lyderfryd Skrevet Mars 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2014 Har en Audi A6 1.8t 1998. Her forleden da jeg satt meg i bilen og skulle kjøre så startet ikke bilen, batteriet er ok og bensin var det nok av. Det som skjedde når jeg vridde om tenningen var bare at alle lys og varsellamper rundt speedometeret blinket febrilsk samtidig som at bilen ikke klarte å starte. Hørte at den "tenningslyden" før bilen starter kom, men ikke noe mer enn det. Prøvde å jobbe med gasspedalen når jeg skrudde om tenningen og da blinket bare lysene enda mer. Etter å ha gjort dette et par min ventet jeg ca 5 min og prøvde igjen. Da startet bilen helt fint og har startet fint hver gang de siste dagene. Men etter denne hendelsen har det oppstått en høyfrekvent men lav tikkelyd mens motoren er i gang. Noen tanker om hva som kan være problemet? Beklager lang tråd. Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2014 Kan være dårlig kontakt på batteripoler eller mellom batteri og starter/karosseri. Lyderfryd reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg