skauern89 Skrevet Mars 26, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2014 Hei! jeg har en 1999 mod Audi A3 TQ. når jeg kjører så kommer det en ulelyd når jeg slakker ned, men blir borte når jeg holder kontant fart. lyden kommer forfra når jeg slipper gassen. hva kan dette være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Mars 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2014 Kan du beskrive lyden? Om det er en typisk skrapelyd, skranglelyd eller lignende? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skauern89 Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2014 det er ikke noe skrangle eller skrapelyd, det er mer en kontant uling! men lyden blir høyere når jeg ligger i rundt 100 enn når jeg kjører i 40. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2014 Altså følger lyden bilens fart og ikke motorens turtall? Hva skjer med lyden om du bremser eller triller i 100km/t med gir i fri og clutch inne? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skauern89 Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2014 den følger ikke turtallet på motoren. men ligger jeg i 100 og slipper gassen, setter bilen i fri så er den ulelyden der. mistenker at det kan være fordelingskassa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weakzor Skrevet Mars 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2014 Dette høres ut som utløserlager(?) - Correct me if I'm wrong! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skauern89 Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2014 hadde det da ikke vært raslelyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg