Gå til innhold

Jeg trenger hjelp til prisvurdering av BMW E21 323i.

Ranger emnet


Audi90

Anbefalte innlegg

Hei, har en bmw e21 323i stående lurte på hva jeg kan selge for? (hadde tenkt å pusse den opp..)

 

den er så og si helt ribbet, litt gjennstår.

Jeg har motor og div interiør

Nesten helt og fint dashbord, noen sprekker..

Alle instrumentene som f.eks speedometer osv.

 

Det er en del rust og mye som må fikses, men bilen er jo ikke akkurat ofte å se etter veien!

 

Kan legge ut bilde så fort jeg får tatt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bestemme deg for om denne tråden skal være ein salgsannonse eller om du bare vil vite kva verdi bilen har.

Viss dette er ein salgsannonse må du ha med prefiks forran trådtittelen. Eit eksempel, (Selges: Resten av trådtittelen.) eller (Selges: BMW E21 323i årsmodell selges som opppussingsobjekt.)

http://www.bilforumet.no/topic/264718-regler-for-kjop-og-salg-les-dette-for-dere-poster-viktig-info-til-firma/

 

Husk å lage ein meir beskrivande trådtittel, eg fiksa litt på tittelen.

http://www.bilforumet.no/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

 

Det hadde vore ein fordel å få med kilometerstand, årsmodell, tilstand på motor og girkasse, drivverk, bremser og karroseri.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke dette ser ut som en salgsannsonse, men en som lurer på hva bilen er verdt, for evt. salg.

Er du ute etter verdi på bil nå, eller når den er ferdig rustsveisa, lakkert og på vegen?
Nå er den nok verdt fra 3000,- og oppover, dette begynner jo å bli sjeldne biler, og kan jo være verdt en del for rette person selv i slik stand, men forvent god klaring til 10-tallet.

I ferdig tilstand, er det verre, kan være snakk om alt fra 20.000 til over 100.000, spørs på tilstand og standard, og om du finner rette personen.
Uten at jeg er noen BMW-mann, vil jeg tro en bra og tilnærmet orginalt E21 323i kan nå høy prisklasse. Men da er det ikke snakk om garasjelakking og uorginal motor.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for svar :) min er ikke akkurat i god stand, men skal være med alle deler til den. Er en del rust, og mye som må gjøres!

Km stand er vet ikke akkurat nå, men kan sikkert få sjekket det. Jeg sier ikke at denne er verdt mye, men med tanke på at det er en E21. hehe

 

Det jeg tenkte ettersom denne bilen er sjelden, men ikke akkurat strøken så er det vel en eller annen person der ute som vil ha? For denne bilen er jo rå lekker når den er strøken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår