engern Skrevet Mars 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2014 Jeg trenger blinklys pærer til baklyktene på min BMW e36. Det er ikke originale lamper. Pærene har T10 sokkel men er extra store. Dobbelt så store som normale T10 pærer tror jeg. Kjøpte T10 blinklys pærer på Biltema å sokkel passet men pæra var altfor liten. Noen som vet hvilken pære det er? Å hvor jeg får tak i? Prøvd Biltema og mekonomen,ebay og diverse søk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2014 Dobbelt så stor som T10? Blir vel T20 det da :) Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2014 Så T20 er samme sokkel som T10? Bare med større pære? Da skal jeg klare å få tak i pærer. Tusen takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2014 Det bruker også å stå på selve lykta hva slags pærer som passer. Har du sett på lykta? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2014 Det visste jeg ikke om. Da skal jeg ta en kikk på lyktene å se om det står noe. Men T20 ligner veldig utifra bilder iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg