Gå til innhold

Tilbakemeldinger om modifisering av dører/lister

Ranger emnet


TKarlsen

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått litt rust flekker nederst på noen av dørene + at jeg ser at det er litt rart bak listene midt på døra. Så det jeg vurderer er å fjerne listene helt. Både den nederst og den midt på døra. Sveise inn metall i skruhullene og tette de helt. 

 

Skal også lakkere bilen helt ned (nederste delen rundt hele bilen)

 

Hva tror dere? Blir det rart? Eller kan det bli tøft? Blir iallefall clean

 

IMAG1103.jpg

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prosjekt tråd fra meg? Tviler på det, sorry. 

Har prøvd meg på prosjekt tråd før, men da manglet jeg det ene og det andre i følge forum reglene. Skjønte halvparten av hva de reglene for prosjekt trådene var, så jeg bare slettet alt. Eneste du kan få er et før og etter bilde :) Om jeg bestemmer meg for å bruke mer penger på bilen :) 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dørlistene er der av ein grunn, det er for å beskytte dørene mot bulker frå andre sine dørar. Det ser litt betre ut utan dørlistene. Har du vurdert å lakkere dørlistene i den same fargen som bilen har?

 

Når det gjel reglane for prosjektforumet, så er det ikkje så komplisert. Eit eksempel på trådtittelen. TKarlsen: Audi A6 1.9TDI, navn på prosjektet.

Du må ha med bilder av bilen i det første innlegget. Du må også ha med ei forklaring eller beskrivelse av kva prosjektet går ut på. Det er ein liten fordel viss prosjektet er litt omfattande.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår