Guntho Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Har tenkt å rense setene i bilen. Vi har et par gamle spraybokser med forskjellige renseprodukter. Det jeg lurer på er om det er trygt å bruke disse? Eller har de mistet "effekten" ved å stå så lenge?? Det står ikke akkurat noen datomerking på boksene.. Den eldste er fra 1982. Eller burde jeg bare kjøpe helt nye bokser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 hvis det er løsemidler har nok blandingen delt seg, kjøp nye du... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guntho Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Mandel hvis det er løsemidler har nok blandingen delt seg, kjøp nye du... Ok, det var det jeg tenkte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg