Stianlar Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Hei! Fant ut idag at dekselet/grillen som sitter ved venstre tåkelys var borte. Har googla og surfa Ebay, norsk bildelesenter osv uten og finne noe til S-Line. Standard passer vistnok ikke på S-Line fanger. Lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i dette, evt om noen har? Er eneste mulighet å dra til Audiforhandler? Isåfall, har noen delenummer? S-line har to "tupper" som stiller ut helt i enden. Legger ved bilde. Takk for all hjelp!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianlar Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Bilde av dekselet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Kan sjekke delenummer og pris hvis jeg får understellsnummeret på bilen. Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianlar Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Høres bra ut :) WAUZZZ8K2BA041909 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Hmm, har du ettermontert S-Line fanger på den? Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianlar Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Nei, er originalt s-line på hele bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Kanskje det er forhandler som har ettermontert S-Line pakken...? Ifølge Lexcom ble den levert til forhandler i Sverige uten S-Line... http://www.ecstuning.com/Search/SiteSearch/8K0807681D_01C/ES451249/ http://www.ecstuning.com/Search/SiteSearch/8K0807681D_ZDE/ES1844301/ Hvilken av disse? Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianlar Skrevet Mars 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Det kan godt være det, ja.. Kjøpte bilen for ca en uke siden, og vet bare jeg har S-line detaljer og emblem.. Begge de er vel like, bortsett fra krom/ikke-krom? Jeg har krom ringen rundt ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 http://www.ecstuning.com/Search/SiteSearch/8K0807681C_01C/ES451248/ Tror det er denne du trenger. 300 kr. Send PM hvis du er interessert. Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
offpist Skrevet Mars 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2014 S-line emblem kan det være fordi den har S-line interiør. Trenger ikke være S-line fangere for å ha det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg