VikingTsunami Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 I dag når jeg skulle starte bilen (fortsatt kald) på butikken så ville den ikke starte, etter ca 2 sekund kom det opp en oljelampe og noe ang olje (tysk) i midten av displayet på bilen. Kan ha vært noe om oljetrykk, er litt usikker. Uansett, siden jeg fikk bilen så har den vært litt treigt å starte når den er varm, men når den er kald så starter den som oftest med engang, det er noe jeg planlegger å fikse iløpet av de neste ukene men må bare få en verkstedstime. Noen anelse hva dette ang oljelampe i midten av display kan være? Bilen startet etter jeg tok av tenninga og prøvde igjen etter noen minutt. Sjekket også om det var nok olje og det var det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Må lese ut feilkoder for å kunne si noe om hva oljelampen kom opp for, siden du ikke forsto tysk :)Ang. at den er tungstartet når den er varm er starteren din som har for lav hastighet, ved noen tilfeller har det også vært kamaksel føler, så se om det ligger feil inne på den før du kjøper ny starter.Bare så du ikke går på en blemme hvis du kjøper ny starter, du må kjøpe ny, de brukte er likedans. Ta en titt her ang. diagnose Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg