Barbrolouise Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Har en audi a4 1,9 tdiq å opplever av og til at varsellampa for bremseklosser/bremsevæske kommer opp. Bilen gikk tom før strøm for ca. 14 dager siden, og detter det så har dette problemet kommet. Jeg får feilmeldingen skjeldent når jeg starter opp, men den kommer faktisk av og til når jeg tuter... Bremseklossene og skiver ble skiftet for ca. 3.000 km siden på møller, å disse er fortsatt fine. Det er også rikelig med bremsevæske. Noen som vet årsaken til dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2014 Slitasjevarsel tenker jeg. Kontroller kontakten på baksiden av hjulet (ledningen som går inn på bremseklosse) for irr og dårlig kontakt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg