Min audi A6 2005 modell 2,5 tdi quattro skiftet nettopp reg. reim skifte.
Det ble utført av en ung mekaniker, som ikke har gjort dette så alt for mange ganger.
Når bilen står på tomgang så lager den ulyder, den lager ikke den vanlige "diesel-kaklinga"....
Opplever også at den ikke drar like godt som vanlig. Opplever også at bilen stopper når turtallet kommer under 1.000 omdreininger (f.eks rødt lys, osv). Da må jeg holde på bremsen, og gi gass. Vi har fått justert diesel-pumpa og tenningen, uten at det var suksess. Vi har også feilsøkt, og det kommer opp endel noen feil på automatkassa, men kan dette ha noe med saken å gjøre?
Har også vært i kontakt med en person som har vært ansatt på ett Møllerverksted i over 40 år, og han trodde kanskje at det kunne være opphenget til kammene som hadde "hoppet" av.
Er det noen som kan ha andre ideer om hva jeg burde sjekke her? Ganske kjedelig og ikke kunne få bruke audien...
Er virkelig en jente i nøøøød! :(