bamse1962 Skrevet Februar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2014 Sprinter 313cdi 2003 modell som ikke vil starte fordi den ikke får dieselog som det ikke kommer feilmeldinger på om den blir koblet til en pc. kan dere hjelpe meg med navnet på delen jeg trenger? slik at jeg får rett del til min bil. les her:Delen ligger på utsiden av motor og diesel tilførselen går gjenom der før den kommer til dieselpuppen.Den er på samme side som exsosen (eletrisk er tilkoblet til denne delen). delen blokerer diesel-tilførselen når den er ødelagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2014 Det kan være ein stoppventil du trenger. På engelsk heitar det stopsolenoid. Når du startar motoren går det straum igjennom magnetspolen, då opnar ventilen og slepp diesel igjennom. Når du skal stoppe motoren stengar du stoppventilen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bamse1962 Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2014 mb i hamar sa at den ligger på utsiden av motoren og ikke langt fra girkassen. stoppventilen er vel på dieselpumpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Februar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2014 Hvis MB på Hamar kunne si hvor denne delen ligger så burde de også gi deg navnet på delen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bamse1962 Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2014 de vil ikke fordi de vil ha jobben selv. derfor spør jeg her slik at jeg får hjelpet min venn. det samme skjedde med min bil en 316cdi og jeg solgte den til lav pris. men nå er jeg ikke lengre i norge men i asia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Februar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2014 Dieselfilteret?.. Sitter under bilen like ved girkassa. Ledningene er til vannsensoren. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 19, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2014 Viss du har automatkasse, så er det ein brytar som det går straum igjennom når du har girspaken i park. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bamse1962 Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2014 bilen har manuel gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bamse1962 Skrevet Februar 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2014 til TL3518. ER DIESELFILTERET HELT BAK MED GIRKASSEN?ELLER SITTER DET FRAMME I MOTORRUMMET. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg