Gå til innhold

Kjøpes: Stasjonsvogn maks 15'000 kr

Ranger emnet


Agilas

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er på utkikk etter å få kjøpt en stasjonsvogn.

Alt er av interesse.

 

"Krav":

-Må være rimelig i drift (gjerne diesel, men intet krav).

-Må være EU-godkjent

-Ingen store skader/mangler

 

Fint om bilen har minimalt med rust.

Bør være en stund til reg-reim må skiftes.

Maks pris: 15 000 kroner inkludert omreg og gjerne årsavgift.

 

 

Har en 1990 modell Volvo 240 varebil som er i daglig bruk hvis bytte er av interesse.

Bilder og info kan sendes ved interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haren 94 audi 100 avant 2.5tdi.

Register skiftet sommern 13

Automat, varmeseter og takluke er vel det utstyret som er på bilen.

Ikke noe glansbilde, men ser forholdsvis grei ut.

M ngler et par lister og litt pynteplast i fangeren foran.

Men bilen er daglig i bruk å går svinbillig (målt fra 0.55-0.7)

Defekt hjullager foran men det ligger nytt i hanskerommet.

Tenkte rundt 10+ årsavgift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi se da.... Nå har jeg tatt meg litt tid til og gå igjenom farkosten så godt som jeg kan få gjort det, men jeg er ingen bilmekaniker så du/dere er klar over det...

 

Bilen er en Ford Mondeo 1996 GLX, 2,0l 16v, mod, km 211000. Bensin, Manuell 5 trinns gearkasse.

 

Sommer og Vinterdekk....Sommer dekk på Lettmetallfelg og Vinterdekk på Stålfelg, mønster er vel så som så (tror jeg)

 

Bilen er pen og se på uten noe vissulle rustflekker el rust i det hele tatt. (selv om hjulbuene bak har blitt pussa på)

 

Bilen starter og går godt og er uten noen ulyder.

 

Det er ny clutch i bilen, det er også skiftet noe armgreier i forrtillinga samt at det er nye bremseslanger/rør bak/under pluss noe annet som jeg faktisk ikke husker...

 

Bilen er hel og pen innvendig og den ble kjøpt og blir solgt uten CD/Radio...(du vet at unga i dag skal ha inn noe værstingsannlegg, så da nytter det ikke for Far og sette inn en Blåpunkt)

 

Hva feil og mangler angår utifra det jeg vet er som følger...

Reg-reim vet jeg desverre ikke, men regner med at denne er skiftet ihht påkjørte km da den skal skiftes

Den er ikke EU godkjent så den selges som den står

Viduspylervæsketanken må nok skiftes, prøvde og fylle spylevæske i natt, men det rant like fort ut igjen som jeg fikk det på...(så om du/dere har lange armer så er nok løsningen og stikke ut hånda gjenom ruta og helle på en skvett vann om det trengs...hehe)

Venstre parklys foran virker ikke, samt høyre skiltlys bak...

Jeg ble opplyst fra forrige eier at bensinmåleren lever sitt eget liv etter at den har passert kvart/tom tank så da er det best og kjøre på triptelleren...

 

Noe mer vet jeg desverre ikke da jeg ikke er bilmekaniker og ikke vet hva jeg skal se etter..

 

Bilen ble kjøpt for ca 6 mnd siden da min datter "Måtte" ha bil da hun holdt på med lappen....Bilen ble da kjørt inn i garasjen og der har den stått siden helt til den siste tiden nå da jeg har kjørt den litt for og se etter at alt funker som det skal, noe det også gjør. Den har heller ikke blitt omregistrert på hverken min datter eller meg så da ser du/dere der at den har stått hele tiden.

 

Jeg vil ikke påstå at dette er noen utstillingsbil, men en helt grei bruks/arbeidsbil som sikkert vil fungere i mange år til av den rette eieren. Det er heller ingen racerbil, da den siste eieren var en dame i 50-60 årene, så den er nok litt daukjørt....

 

Så hvis det er noe mer får du/dere spørre så skal jeg svare så godt jeg kan.

 

Jeg kjøpte bilen for 15000,-kr og den selges for den samme prisen.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Zahlo og Peer, men jeg fikk kjøpt ny bil i går.

 

Det endte med en 99' Ford Mondeo 1,8TD som er EU-ok til september 2015 til 10 000kr. Eneste feil/mangel er et hjullager bak som må skiftes.

 

Og til Jesper og Karlsen, hvis dere ikke har noe konstruktivt å komme med og bare skal rakke ned på andres annonser/innlegg, så syns jeg heller dere kan klappe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår