toddegutt Skrevet Februar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2014 Når jeg bruker bremsen, noen ganger, så slår denne lampa seg på. Den gule som indikerer at det er et defekt bremselys. Jeg trodde dette var tilfelle helt til jeg sjekket. Begge bremslysene virker. Hva kan årsaken være? Varsellampa kommer i det jeg trår på bremsepedalen. En ting til! Merket at varmen i sidespeilene stod på her en dag uten at det var minusgrader. Det må ha vært slik lenge for begge sidespeilene må byttes pga misfarging. Hva styrer varmen? Er det en sensor som ikke funker som den skal eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2014 Denne du får? Det er vel bremse klossene dine som begynner å bli slitte Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toddegutt Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2014 Nei, det er den samme men med ei lyspære inni... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2014 Sjekk plugger og ledninger tilkoplet baklykene, ta plugene av og på noen ganger, gjerne det er dårlig kontakt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg