Gå til innhold

Trenger hjelp ikke motsatt med vectra

Ranger emnet


Turji

Anbefalte innlegg

Begynte med å ribbe bilen under(eksos,tank,hengerfeste ovs, tok av alt av lys og airbagger. Så tok jeg den gamle bensintanken in i bilen og koblet den opp for en start test,hadde koblet bensin slangene feil første gang men kobla om og starta opp greit og gikk som den vanligvis gjør, men da jeg skulle rygge bilen ut av verkstedet så stoppa denhalveis ut av Porten, fikk såvidt start 3ganger til men fikk den ikke til å gå. Trilla den in i verksteder igjen og begynte Å mekke igjen,trodde såklart at den var bensintør men det eneste jeg har funnet ut er at noe av strømnette elr noe har klikka helt, bensinpompa går når jeg slår på blinklys og nødblink, den går takt med blinklysa&nødblink og stopper og starter av seg selv. Den går også når jeg slår på Hovedlys. Men når jeg prøver å starte er det ingen reaksjon i pompa. Har tatt feilkoder men fant ingen. Noen som kan ha noen ide om feilen er ? Kan det vere bakplate halvgiveren elr kabelbrudd ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, eg stengde den eine tråden din for det var ein dobbelpost. Den første tråden som er heilt like blei flytta til underforumet opel vectra. Link til den tråden under.
http://www.bilforumet.no/topic/297027-opel-vectra-a-20i-93mod-bensinpumpe-bilen-lever-sitt-eget-liv/

Denne tråden blir også stengt for dette er også dobbelpost.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår