Jesper Pettersen Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 hei! har en Audi a4 1.8 liter 2001 modell gått 216000km. har brukt rundt 35 tusen på bilen min ifjor. tenkte kanskje å bytte i mot den her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46325194&searchclickthrough=true Dumt valg av meg å bytte mot den? spurte når reg reimen ble byttet og den ble byttet på 360000km. vet at 380000km er ganske langt, men er diesel bil. føler heller at jeg vil ha diesel bil da det er billigere i drift og har bedre bånn drag osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Så da du endelig har fått byttet en del slitedeler på en bil du kjenner, så skal du kjøpe deg en ny bil? Og kanskje flere problem? Ja, en diesel motor går lengre (bruker å gjøre) enn bensin. Men det å kjøpe en bil som har gått 380k synes jeg er litt mye. Ville heller betalt 10 tusen ekstra og kjøpt neste på lista med 260 tusen på telleren Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper Pettersen Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 skjønner! den er grei! har b5, mens den er b6 så tenkte den er noe bedre da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 B6 er en veldig fin bil, men er enig med TKarlsen, er verdt å legge i noen få kroner til å få en som er gått noe mindre :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper Pettersen Skrevet Februar 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 det som er problemet er at jeg ikke har penger akkurat nå :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Da er det dumt å se på ny bil :) Frogg_Frost og *bucks reagerte på dette 2 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2014 Da sparer du i noen mnd til, slik at du har råd til å kjøpe en bil som potensielt er i bedre stand enn den du har, kjedelig å gå motsatt vei :) TKarlsen reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg