Rune77 Skrevet Februar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 Har et bremsespørsmål. Veldig ofte når jeg parkerer bilen ute og den blir stående noen timer, så har jeg ingen brems når jeg begynner å kjøre igjen. Pedalen er like har som vanlig. Etter et par – tre forsøk på å bremse kommer de igjen og fungerer som vanlig. Noen som har tips til hva jeg kan starte å lete etter? (Skivebremser på alle fire hjul og abs) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 Her bør bil og motor oppgis da noen biler har bremseservo med vakuum fra innsug, mens andre har vakuumpumpe. Kan være noe feil med dette. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet Februar 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2014 Mazda 323 1,6 liter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg