Gå til innhold

Anbefalt lykt til ryggelys

Ranger emnet


Wrijey

Anbefalte innlegg

Mårn!

 

Etter trofast tjeneste frå 2006 til dags dato har mitt ekstra ryggelys fungert supert. Men når eg opna lykta for første gang idag for å spa ut eit lite lass med salt som har samla seg, såg eg at alt av innmat i lykta var "rustet" i filler.

 

Så eg har bestemt meg for å pensjonere den stakkars lykta til fordel for ei/to nye.

 

Lykta står litt innafor og bak høyre bakhjul og mottar derfor alt av drit som blir kasta frå dekket. treng derfor ei lykt som tåler ein del... hadde eg vist navnet på den eg har hadde det vert fristande å kjøpa lik men ein oppgradering er vell på plass :)

 

Erfaringer mottas med takk! :)

-03 Golf 1,9TDI
-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo langt under prisen eg har sett for meg:) brutter'n fikk nett montert ryggelys på advensisen, sykt bra lys, men 1500kr per lykt.

 

Tynne og litt lange, og bygger lite i "høgda" (golfen er lav nok som det er :) )

 

Er dei skikkelig tette?

-03 Golf 1,9TDI
-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan tolkes på den måten... eller at den har to røde markeringslys og to kvite som blir aktivert til advarsel om at føreren sitter bilen i revers uten å se noe :)

 

sikkert godtnok i byen der ein har gatelys over alt men ingenting slår ekstra lykter :)

-03 Golf 1,9TDI
-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne være vert eit forsøk :) husker du sokkel og wattstyrke?

 

Har ekstralykta montert enda, utrulig at den funker enda så mye salt som var i den og så gammel som den er med orginal lyspære! så bytta pære og limte lykta sammen igjen idag:P så den holder nok midlertidig, vil ikkje fjerne ledninger i tilfelle det blir for lite med ledlyspærer, har sett folk som har montert xenon i ryggelysa og, men ein kan jo ikkje sitte i 2 min å vente på at alt skal bli varmt før det blir lys når ein skal rygge

-03 Golf 1,9TDI
-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår