krest Skrevet Januar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2014 Hei, a/c kompressoren i min a3 1.6 2001mod. har låst seg (roterer ikke) (delnr. 1J0820803G). I den anledning lurer jeg på om det er mulig å bare fjerne kompressoren å bruke en kortere rem eller om jeg blir nødt til å investere i ny kompressor, eventuelt bypass? Mvh Christian Siter Audi V8 3.6 Audi A4 1.8 20V Quattro Ford Granada 2.8 Gl Audi 80 2.8E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Januar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2014 Meiner du kan bypasse men att du da må bytte reimstrammeren da den er annerledes på de med og uten AC , lurer på om de uten kompressor også har ett annet feste til servopumpe og reimstrammeren men det får du kansje tak i hos høggeren. Det letteste er vel og få tak i ein brukt AC kompressor men før du fjerner den gamle må systemet tømmes for gass og etter bytte må du ha gass,olje og nytt tørkefilter på systemet. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg