Gå til innhold

US - blinkers

Ranger emnet


mabe1703

Anbefalte innlegg

Har fått ei pakke med US - blinkers fra autolights http://www.autolights.no/products/us-blinker-module2

 

Det jeg lurer på er hvordan man kobler disse... for noen instruksjon var det ikke og kun en tegning på tysk fulgte med.... Jeg kjører ikke på orginallykter ikke at jeg veit om det har noe å si, men hvis noen har vært borti noe av dette er før kom med en liten guide :P? 

 

Har funnet noen guider men er kun til bmw o.l så veit ikke om det kan sammenlignes helt.. 

 

Bruker disse lyktene: http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b5/frontlykter/depo-facelift-hovedlykter-99-01_1 om det skal ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite tips før du begynner å montere de. 

 

Jeg har også depo lykter på min A6. Og da jeg hadde på US blink modulen så ble det "brenne" merke på blinklys sokkelen. På kabelbanene mellom lykta og sokkelen som pæra sitter på. Sokkelen tåler ikke at det ligger 5V +/- til blinklyset hele tiden. Til slutt hadde jeg ikke blinklys. Tok ut sokkelen. Renset og strammet beina så virket blinklyset en stund til før det samme skjedde igjen. 

 

Bare tenk på det før du monterer ;) Kan være jeg som har vært uheldig med min montering / lykter. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite tips før du begynner å montere de. 

 

Jeg har også depo lykter på min A6. Og da jeg hadde på US blink modulen så ble det "brenne" merke på blinklys sokkelen. På kabelbanene mellom lykta og sokkelen som pæra sitter på. Sokkelen tåler ikke at det ligger 5V +/- til blinklyset hele tiden. Til slutt hadde jeg ikke blinklys. Tok ut sokkelen. Renset og strammet beina så virket blinklyset en stund til før det samme skjedde igjen. 

 

Bare tenk på det før du monterer 1-winking.gif Kan være jeg som har vært uheldig med min montering / lykter. 

ahh  :/ jeg som hadde sett fram til å få på us :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo montere de og se hvordan det går. Hvilke kabler har du utifra US modulen?

 

Du vet også at det er ulovlig å kjøre med?

fullstendig klarover at dette er ulovelig, men utifra hvordan det har gått med andre kammerater så har dette så vil jeg si at det skal gå bra ;) har ikke engang prøvd å montere ettersom jeg har nullpeil på det her, men det er 3 eller 4 kabler? jording, inn og ut strøm?:s og den andre veit jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men som sagt så kan det være at jeg har vært uheldig med akkurat mine lamper. For det er jo mange som kjører rundt med de US modulene. 

 

Men det å si brennmerker kan bli litt feil. Men tenk deg to kontaktpunkter som ikke har så god kontakt. Over tid vil det bli brune merker og dårlig kontakt. Sånn ble det hos meg.

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men som sagt så kan det være at jeg har vært uheldig med akkurat mine lamper. For det er jo mange som kjører rundt med de US modulene. 

 

Men det å si brennmerker kan bli litt feil. Men tenk deg to kontaktpunkter som ikke har så god kontakt. Over tid vil det bli brune merker og dårlig kontakt. Sånn ble det hos meg.

får vell bare prøve :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fyr løs smile.gif Legg ut bilde av bilen da du er ferdig da smile.gif Min ble sånn :P

 

138679391405896200_resized.jpg

 

 

Har fått fiksa det nå, kun spredere som gjenstår ;) har non stygge vinterdekk men det får gå. 

 

 

http://tinypic.com/r/11qqz43/8

 

http://tinypic.com/r/168vghg/8

 

 

Ser litt anderledes ut i virkeligheten ettersom det er tatt med en iphone..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår