piasawa Skrevet Januar 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 Jeg har samme problem som det en annen Micra-eier beskriver her: http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?t=2056553272 Jeg har byttet batteri 3 (!) ganger og bilen har vært på service. Alle tester ble tatt og bilmekaniker fant ingen feil. Det er akkurat som om bilen starter når den selv vil. Det startet i sommer så det har ingenting med temperatur å gjøre. Den kan svikte uansett om det er pluss- eller minusgrader. Noen som har vært borti noe lignende? Diagrammet i linken skjønner jeg ingenting av, hvor finner jeg disse koblingene? På forhånd takk for hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 Jeg har skrudd på en caddy i det siste. Der var det motorstyringa som tullet. Var kald loddinger / svikt i elektronikken som gjorde at den startet og gikk som den selv ville. Resten av bilen tullet også. Alt ble bra da jeg fikk tak i ny motorstyringsenhet. Så om du har en motorstyring i bilen din, så kanskje prøvd en ny/annen? piasawa reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piasawa Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 Takk for svar. For å være ærlig er jeg helt grønn når det kommer til bil, så jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår hva du foreslår? :P Er ikke dette uansett noe de ville sjekket hos verkstedet? Jeg var hos Snapdrive. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 25, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 Tusen-kroners spørsmålet, har du hatt den hos merke forhandler? Jeg har en gjentakende følelse av at frittstående verksted har lite/dårlige kunnskaper vedrørende feilsøking. piasawa reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piasawa Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 Nei, jeg har kun hatt den hos Snap Drive. Trodde feilsøking var feilsøking jeg.. Men ja, får vel ta en tur til Birger N Haug og se om de finner ut av det. Denne bilen begynner å irritere både meg og lommeboka nå. Gikk som ei kule i et halvt år og plutselig lever den sitt eget liv, uten at jeg forandret kjøremønsteret.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg