Magaplask Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Har fått tilbud om å kjøpe en 99 mod passat stv 1,8t. Bilen har passert 200000, men virker pent behandlet. Mener å huske at det var mye tull med disse bilene. (passat generelt fra 96) Er det noen som har noen tips/erfaringer å komme med. Og gjerne noen tips om hva jeg bør undersøke før et evnt kjøp. Er det noen spesielle problemer knyttet til turbon? Hva bør en gi. Prisantydning er på 160000,- På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 hmmm.. kjenner ei som hadde en slik en... hun måtte bytte hele forstillingen og noe annet dritt.. på en ny bil altså!!!! skulle ikke gått ann... så mitt råd er at du ikke kjøper deg passat av det utseende der, som er FØR 2000 Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 grei bil så lenge forstillings delene er skiftet... koster endel å ordne, men ikke så værst hvis en kan å skru sjøl.. ellers er bilene solide... motorene er meget bra.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 er det bare forstillingen som er håpløs?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Stortsett det ja Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magaplask Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ok. Det høres bra ut. Det var skiftet deler av forstillingen. Jeg skal snuse mere opp om det der. Men når de er skiftet en gang, da er de vel skiftet til noe bedre slik at ikke feilen oppstår igjen med en gang da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Skal være det ja, men det kommer jo an på når det blei bytta. Du kan blant annet se det på stabstag linkene om de er bytta Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg