Gå til innhold

Magaplask

Bruker
  • Innholdsteller

    34
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Magaplask

  • Bursdag 05/10/1971

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Brumunddal

Magaplask's Achievements

  1. Audi 100 2.5 tdi 94 Mod.. Hel og pen bil.. Veldig godt tatt vare på utvending og innvending..Kun to eiere.. Årsavgiftbetalt. Km stand er 190000.. Reg reim er byttet på 174000.. Eu godkjent fredag 27/8-10 Eu godkjent til Oktober 2012 Selges 33000. Bilen står på Hamar jvm5555@hotmail.com for mer info eller 94207090
  2. http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1192092;Modified=1281967711;_cmd=similar Audi 100 2.0 E selges hel eller i deler.. ring eller sms eller mail jvm5555@hotmail.com for info masse bra deler på bilen.. Må eu godkjennes, årsavgift betalt for i år,har skilter.. Bremsene henger bak pluss ett endeledd.. det er det jeg vet om.. Bilen starter og går fint i motoren..
  3. Heisann. Noen som har erfaring med å bygge en 205 gti som bilcross bil. Lurer feks på om man bygger om bakvagnen.. den har selvsagt satt seg på mitt prosjekt. Hadde planer å bruke orginal 1,9 gti motor i første omgang. Er int i alle innspill/tips om å bruke en 205 i bilcross. Så en på momarkedet i helgen.. og den gikk jo som en kule den.
  4. Heisann. Trenger sårt en ny front rute til min nye kadett c. Noen som vet om noen? Eller er det noen som har tips om ruter fra andre biler som muligens kan passe?
  5. Bhøver ikke værra så dyrt a. Kjøp kjøreutstyr brukt. Det gjorde jeg. Og fikk hele pakken for 5000,- Startavgift Løp ca 500,- kr pr løp. Jeg har nok vert heldig og har hatt veldig lite rep utgifter. (kan skyldes min orginale volvo hehe) I begynnelsen kan man leie henger, eller kjøpe en billig en. Som du ser.. det kan gjøres billig å. Og kjøregleden kan ikke måles i penger *S*
  6. Jeg har orginal volvo bc jeg. Se første post. Jeg bruker 15 elite rally hjul. Jeg har nå fått en 40 kg's vekt baki.Og hang mye bedre med i starten da. Var i vertfall ikke 50 m etter de andre inn i første sving på vendkvern som sist.
  7. Hvordan gjøres dette i praksis. Er en ordentlig klunskukk, så jeg trenger litt mere detaljert innfo her.
  8. Heisann. Jeg har bygget meg en 245 varebil om til bc bil. Men, jeg har ikke en sjans i helvete til å henge med i starten. Noen som har noen tips til meg? Mener å ha lest noe om å vinkle drivakselen eller noe. Er det noen som kan forklare meg hvordan dette kan gjøres. En særdeles detaljert forklaring hadde vært veldig kjekt. Specs på bilen er følgende. K motor og 631 topp (så veldig ut som 531 topp, men neida). Ombygd til el innsprut fra en b200 (i allefall fra en 2 liter iflg tidl eier). Det ser ut som det er brukt orginal k tenning,k luftmengde måler osv. Altså noe sikkelig hjemme mekk utført av forrige eier. Sveiset sperre bak. Og kappet bakfjørene 2 runder. Ellers er bilen akkurat slik den ble levert fra fabrikk. (- vektene i fronten)
  9. Jeg har bare sett guider over hvordan man finner ut om har lh 2,4 i 240. Hvordan ser man dette i 740. Bilen det gjelder er en 90 mod gl med f motor. Er det som i 240 at 2,4 sprutet er brukt i alle biler nyere enn 90?
  10. Neida. ingen skrive leif. Det er en b230k bunndel og toppen er 531 (var ute og tittet nå) Det var selger som sa att det var en byttet om til en to liters sprut. Hvorfor er det lite komp med en 531 topp og b230k bunndel. Jeg har aldri fått helt tak i hva som er negativt med k motoren. Hvordan ser jeg om det er ett innsprut fra en b20e eller en b230e. Det eneste nr jeg har funnet sitter på bosh boksen. (se mitt forrige innlegg)
  11. Jeg tror det er fra en B20E ja. Finner ingen nr osv på dysene. Men på "hjernen" står det i allefall bosh jetronic 0280000346.
  12. Heisann. Jeg har kjøpt en 245 med 230k motor. Sitter en 531 topp på den. Tidligere eier har bygget om fra gassere til mekanisk 2 liter sprut. Jeg ønsker litt info om mekanisk sprut jeg. Hvordan det virker osv. Har søkt litt rundt og funnet relativt lite info om mekanisk innsprut. Lurer litt på generell virkemåte. Osv. Slik att det kan bli lettere å feilsøke hvis den skulle begynne å kødde, Er jo selvfølgelig også int i trim forslag til denne bilen. Vil det for eksempel hjelpe å sette på ett innsprut fra en b230 motor kontra den innspruten fra 2 literen som sitter der nå. Bilen skal brukes i bilcross.
  13. Da har jeg ringt snakket med biltilsynet. Man, måtte uannsett betale engangsavgift hvis man skal registrere en bil i norge for første gang.
  14. Vil det si. Bare betale vrakpant og mva av kjøpesummen?
  15. Nope jeg har lett og lett der uten å finne ut hvordan avgiftene beregnes når man importerer bil uten motor. Jeg vet ikke en gang om det er mulig jeg. Jeg hadde håpet å slippe med en god del mindre avgifter på denne måten da det er en 21 år gammel bil.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår