Gå til innhold

Audi A4 1.9 TDI Prosjekt Black Smoke

Ranger emnet


Snoop_G

Anbefalte innlegg

Da var det på tide å få innpå bilen min også her da. 

Bilen er A4 født året 1998 med innlagt dieselmotor på hele 1896ccm. Den har fargen blå og har desverre med alderen fått noen skjønnhetsflekker. Bilen er relativt fri for rust og fin i lakk.

Men har jo selvfølgelig lagt noen planer, den skal få større turbo, nye dysespisser, ny intercooler om nødvendig, remap av ECU.

 

Handleliste: 

 

Turbo fra AVX

PD520 dyser

Universal intercooler ( om nødvendig ) 

Remap ECU

Coilovers

Oppgraderte bremser

S4 Front, sideskjørt og bakfanger. Cupra lippe

Vertini Concave 20"

+++

 

Har allerede fått handla inn ny RS4grill samt ringer, nye lykter skal kjøpes så fort eg klarer å bestemme meg for hvilken type.

S4 optikk ordner en kamerat av meg som har røtter i Tyskland. 

Etterhvert som våren kommer så blir det å eventuelt få lakkert opp bilen igjen ( ingen stor prioritet ), ettersom det er del påbegynte roser rundt omkring. Men ingen hast, eg tar ting etterhvert. Nå er det å¨få bilen EU noe som ikke blir noe problem. 

 

Her er litt bilder.

 

post-81154-0-04809500-1390405870_thumb.jpg

post-81154-0-94444600-1390405868_thumb.jpg

post-81154-0-07735600-1390405868_thumb.jpg

 

Har lekt litt med Plastidip, ka tenker dere? 

 

post-81154-0-14137700-1390424864_thumb.jpg

 

Opel Omega 3.0 MV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg godt for noen 18-19", ser bare helt på tryne ut med alt for lite gummi, men felgene er kule :)

Er også spent på hvordan hjulbuene din blir seende ut etter en sesong :)

Hehe, ser den. Tenkte bare eg sku prøve, men hjulbuene blir valset til våren. Så det ska jo gå fint da. Krysser fingrene for det:)

Opel Omega 3.0 MV6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår