Einarsson Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 hmhm, godtar jo japsebiler og.. ein amerikansk pickup hadde óg vore rått, men eg har ikkje fonne nokon som eg kan ha som min fyste bil :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XardasKSP Skrevet Januar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 Tenker at det blir vanskelig med bedre kombinasjon av komfort&sport på norske skilter enn det her under 100 000: BMW 535 iA http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46288278 Volvo S80 T6 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46238758 BMW 740iA http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46227682 Ellers anbefales å komme seg ut av rikets grenser før man har det morro med bil..... Einarsson reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einarsson Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 flotte bilar du har fonne, har vore innpå disse annonsane før. liker veldig godt 535i'en, men interiøret ser heilt ikkje bra ut i det heile tatt. dette gjer meg vel berre prutepotensiale? volvoen var flott og, korleis er det med delar til desse? fargen på den var ikkje kva eg har mest lyst på, men har vel moglegheten til å foliere e.l. dette gjer meg vel berre prutepotensiale og? 7-serien var deilig den og, men dette er vel farleg høgt kmstand, her kommer vel noke til å ryke kjapt? ka tror du? takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XardasKSP Skrevet Januar 23, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 Jeg er ingen mekaniker så når det gjelder den tekniske tilstanden på bilene bør du ta med deg en bekjent spesialist eller bruke NAF test. Ellers så vil jeg tro at km-stand ikke er avgjørende men heller måten bilene er blitt ivaretatt på og hva som allerede er gjort fra før av. Det er vanskelig å si hvilken av disse bilene noe ryker på samtidig som mye avhenger av hvordan du selv vil behandle bilen når den er i ditt eie. Ellers er det alltids prutepotensiale da slike biler som er lite økonomiske med tanke på forbruk er ikke veldig lettsolgte, men når de kommer i denne prisklassen kan de jo bli kjøpt av en entusiast som ikke har 500 000 liggende. Men selvfølgelig prutepotensialet er ikke det samme som på råe biler med 300+ HK til 300 000 - 600 000 da disse blir ikke kjøpt av barnefamilier og "rasjonelle" folk, imens milionærene vil ikke ha brukt. Dermed er det kun "bilfrelste" med en del penger på bok som blir igjen som potensielle kjøpere. Uansett prute er alltid lurt det verste som kan skje er at noen sier "NEI ikke en krone billigere for f". Einarsson reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einarsson Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 okei, tusen takk :) får vel spør karen med 535i om det er noken kroner å spare..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SonCiv Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Hold deg unna WAG så slipper du å skru så mye. Enten BMW eller Merce. IKKE opel. Rsele reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2014 Å si en skal holde jeg unna VAG pga skruing er uvitenhet.Ja, det har vært problemer med noen modeller, men f.eks BMW og MB har også problemer med noen modeller. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alapolo Skrevet Februar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2014 Har vært innom litt forskjellig VAG og har det nå også, det er bare å belage seg på skruing. Med mindre man har flaks da, det kan jo alle ha rett som det er. Ikke uoverkommelig skruing, men jeg har i alle fall til gode å ha en erfaring med VAG som ikke innebærer mekking. Ofte. Og ikke kjenner jeg noen med andre erfaringer heller. Dog er nye eller nesten nye VAG-biler fine, helt til det først begynner å skje ting. Akkurat som om de rakner. Men hva er vitsen med å eie en bil om man ikke skal skru? Uansett, som noen har vært inne på: det er bilens stand som avgjør om du kjøper den. Sett deg inn i typiske, modellspesifikke feil og sjekk etter disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.