Sondre576 Skrevet Januar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Jeg skulle låse opp bilen min her om dagen så plutselig gikk begge vinduene ned. Vindu på førersida gikk skeivt ned så den satte seg fast, prøvde å "tvangskjøre" dem ved hjelp av dørlåsen. På passasjersida går vinduet opp igjen men ikke ved hjelp av bryter, må bruke nøkkelen, på førersida går den ikke opp i det hele tatt lenger. Er det en slags styreenhet i låsen som kan kødde litt med vinduan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre576 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Kan en moderator flytte dette inlegget til Golf 3 forumet kanskje?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Er regulator som kan kødde det til, eller ledninger mellom dør og A-stolpe som det er brudd/kortslutning i. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Kan en moderator flytte dette inlegget til Golf 3 forumet kanskje? Done Les også på http://www.bilforumet.no/topic/20074-el-vinduer/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre576 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Takk for tips!:) da får jeg se om jeg finner det relet imorra og se om den er gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre576 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Klarer ikke lese hva som står her:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2014 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg