skiler Skrevet Januar 15, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2014 Har fått lånt en Golf GTI 1,3 1983 og la nettopp merke til at dekselet på ene frontlykta er borte. Jeg tror eieren har passet på bilen som sin egen baby og mistenker at det kanskje har falt av etter jeg tok over bilen i går. Eieren er på ferie lenge enda, og vil ikke bekymra han før han kommer hjem. Enkelt spørsmål, er det mulig å få tak i en sånn lykt, eventuelt bare dekselet noen steder? Er det veldig vanskelig? Må man bestille fra utlandet?Hvis det er mulig å få tak i så får jeg hvertfall roet meg selv litt ned. Det er forresten den største lykta av de to på høyre siden, den ytterste. Jeg kan dessverre ikke stort mere om bil annet enn å kjøre en.Takker for svar, hilsen bekymret mann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonham05 Skrevet Januar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2014 Hei :) Det var ikkje bra :( Det skal gå and og få ta i selve dekselet på lykta men er veldig vanskelig og få tak i det. Det er eventuelt ny lykt men det koster litt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet Januar 28, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2014 Bør vere kurrant nok å få fatt i en ny en.Hellanor har nok på lager. Partsandretards.no har nok ogsåKoster litt nytt men bedre de enn å stresse med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg