Kristoffersen Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Hei!Har akkorat byttet motor olje på S6'a mi. Etter det, sånn helt plutselig begynte girkassa å gire stygt også etter hvert ville den ikke gire..Noen som vet hva det kan komme av?Var sjøl skeptisk når jeg kjøpte 2.2T med automat, i og med at jeg har hørt litt av hvert om dem. Siter - Even Kristoffersen - Volvo 740 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2014 Du kan ta en diagnose, i tillegg kan du bytte automatolje, samt rengjøre bunnpanna på girkasse innvendig. http://www.bilforumet.no/topic/216730-guide-bytte-automatolje-a6-26/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffersen Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2014 Takk for svaret, skal ta diagnose på den idag. Er ikke lengesiden det var byttet olje. Er rimelig sikker på at det er en styrenhet det er feil med, for hvis jeg stopper bilen, så funker den sånn høvelig bra.Hvor sitter forresten hjernen til girkassa? Siter - Even Kristoffersen - Volvo 740 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffersen Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2014 Tatt diagnose, fikk opp code; 00652 - Gear Monitoring Siter - Even Kristoffersen - Volvo 740 89 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg