Sonnyboy Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Jeg sliter med å få koblet iPod til McIntosh - anlegget slik at jeg kan styre den via anlegget. Har kjøpt en kabel med dock connector og 2 x phono-stikk som jeg har koblet til i midtkonsollen uten at det har gjort susen. Må jeg kjøpe noe slags adapter, eller er dette noe som må gjøres på et Subaru-verksted? Poster dette både her og under Subaru Outback, og håper noen kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Skal vi ha sjangs, så må vi vite hva du har kjøpt (navn og nummer) og årsmodell på bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 7, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Jeg tror ikke iPod/iPhone lar seg styre via phono kabel, tror du er nødt til å bruke USB eller Bluetooth. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonnyboy Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Selvfølgelig må dere vite årsmodell! Subaru Outback premium 2010. Via Bluetooth får jeg ikke styrt iPoden fullt ut, bare innen det albumet som står på (tror jeg). Finner ingen USB-inngang - har jeg leita for dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonnyboy Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2014 Subaru Outback premium 2010 DIESEL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg