Whistler Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 hvor store er disse? skal bytte dem pga de originale suger hest. så da må jeg vite den fysiske størrelsen. tenkte det var kjekkere å spøre her i stedet for å demontere halve dashen for å måle ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 de er i størrelse 4",originale nokia høytalere;P det er ikke mye plass til å oppgradere må det bare sies,stressa med å få nedi mine boston acoustics. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Nie. Ikke mye plass fro større der. Da er det vel best å gå for så bra høyttalere som mulig. Et kompsett er å anbefale. Det er vel et lite luftehull ved høyttaleren. Har sett flere som har stappa diskanten oppi der. Ser bra ut og bra plassering. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet April 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 takker for svar. :D er det bare å vippe ut det dekslet over høyttalerne eller må det hardere skyts til ? fant også ut at jeg posta i feil forum :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Er vel bare til å vippe opp dekselet hvis jeg ikke husker helt feil. Bare ta det easy slik at du ikke knekker noe. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 jepp,er bare å vippe opp dekselet med en liten tynn skrutrekker,høytaleren er festa med en stjerne skrue,og er skyvd inn i et spor i andre enden. noen som vet om det er lagd noe kick panel eller no til disse bilene? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 da har jeg skrudd ut begge høyttalerne for å ta en nærmere kikk. stemmer at det var 1 skrue på hver. stemmer nok også at det passer fint med en liten høyttaler i luftehullet ved siden av der. :) høyttalerne som satt i var av typen Blaupunkt og var helt røtne. bokstavelig talt. de gikk i oppløsning når jeg tok dem ut. :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg