Modshot Skrevet Desember 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2013 Bilen fikk 2er feil på bremserør forran på venste side. samt et bremserør som går under bilen på venste siden.Her er det første problemet mitt.Tror forige eier har prøvd å tatt av skruen, er ganske sikker på at han ikke klarte det.Så er veldig usikker på hvordan jeg skal få den av. har klipt av bremserøret så bare skruen sitter igjenn.(samme "skrue " som på bilde nr2 )Problem nummer 2, er fire rør som går inn i denne klossen, så prøver å bytte et av dem. men skruen røret satt i sitter bom fast. prøvde med 11 nøkkel (det som passet) men virker som jeg kommer til å runde den. noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Desember 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2013 Bruk vannpumpetang. Hvis det heller ikke fungerer, så er du buttfucked, og må bytte hele skiten. Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Desember 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2013 Gjorde dette selv på min Golf 2 forrige helg. Den klossen du mener er sikkert bremsekraftregulatoren bak, løste rørene selv ved å bruke godt med varme, da kom alle uten noen form for problemer.. Bare pass på å ikke fyr for mye da hehe.. Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 om du bruker rette verktøyet til dette. dvs fastnøkler beregna for bremserør. så går iallefall den bak opp.. forran så kan du like greit ofte hele greia, for regner med at du bytter fra hovedsylinder og helt ut til hjulet :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg