EspenB Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Liten oppdatering er vel på sin plass. Har leid meg større lokale nå, så nå er det seriøs fare for at det kan bli en del fremgang. Deler kommer og deler går, og slik er det med planene og. Har fått HGP-turbo manifoilen for T3/T4, men kommer nok ikke til å bruke denne. Holder på å skaffe meg et S2/S4 oppsett med turbo, wastegate og manifoil. Har skaffet meg ombygd S2 innsug og litt annet drit en trenger:) Er på jakt etter S2 fuelrail og stempler, så hvis noen har dette på lur er det bare å sende en PM. Hvis det er noen som har montert G60 kasse i einser før, gi en lyd. Ble litt usikker på valg av drivakslinger, cv-joint og sadler. Så hvis noen har noen gode tips ang dette hadde det vært knall. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Blir ganske likt vårt oppsett da :) Artig,artig! :) Kom med bilder :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 står i valget mwellom g60 turbo eller vr6 turbo mn har fått noen klager på at vekta blir for stor foran med vr6....mye problemer med g60? hva er egentli motor volumet på g60 har ikkje vært så mye innom akkurat disse motorene......hva vil en g60 motor osv komme på....med alt som trenges uten bremser? vet du om det er motoren som hovedsaklig er probleme eller er det kompressoren? bra prosjekt dah...... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 G60 motoren er på 1.8l. Men det er plenty med muligheter for å øke volumet. Det er kompressoren som er svakheten på disse motorene. Resten står for en støyt. Jeg ville anbefale deg å gå for en G60 motor og montere turbo på denne. Og hvis du enda ikke er fornøyd, kan du bygge videre derfra. Men tror du vil synes det flytter seg greit:) En komplett G60 motor vil vel ligge på ca 7k med alt vil jeg tippe. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 hvordan holder g60 ern? vil du legge ut en pris på hva som må byttes? bynner å komme litt bort fra vr6 skjønner duh....hva ligger g60 ern på i pris dah? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 faen ..ok takk så ikjke du hadde svart....mn pris på motor og alt? har kaSSE DAH Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Det beste er hvis du begynner å lete rundt på forumene på jakt etter motor, og kjøp en der du får med alt av slanger, rør og ledningsnett. Du trenger ikke kasse, lader og eksos hvis du skal gå for turbo. Er og mange her inne som kan hjelpe deg, og som sikkert har det du trenger liggende:) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 enn pris for å turbo konvertere??? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 hei Hadde g60 kasse i min. Ring meg på 97573588 om du lurer på noko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 bilderbilderbilder!:D driver med 1'er jeg og! bygge om til to liter med 16v topp først. se om lommeboka holder til turbo etterhvert!:P noen som vet om det er mye og gjøre for og få inn s2 stempler og slik i 2-liter blokka!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 S2 stemplene passer nok ikke i 2.0 liter blokka da det er forskjellig boring.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 S2 stemplene passer nok ikke i 2.0 liter blokka da det er forskjellig boring.. neivel! går vel og bårre ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 neivel! går vel og bårre ut? større borring på 2.0L så da hjelper det lite å "bårre" ut Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 større borring på 2.0L så da hjelper det lite å "bårre" utokei! da vet jeg det! har ikke så mye peil på slik! men takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 heisann :D har lest om endel prosjekt her inne nå, men dette er det som inntreserer meg mest ! virker som om vi sikter ganske likt med enerene vårs :D har en -83 gti som jeg holder på å ribber, som da skal bli (forhåpentlig vis) en bil bygget opp på værsting deler ! men jeg blir nok å sette bort motor og kanskje driv, men det er jeg ikke helt sikker på ennå ! jeg så du hadde planer for carbon, veit du om hvor man får tak i panser og lignende ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.