Tomelitn Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Skrell bilen for alt som kan skrues av og tipp den bare på siden oppå en gammel madrass, ikke værre enn det.... kakestykke :) mener du det :O tengte jeg skulle hive meg i sveisinga å få stablett ihop et stativ :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Her er en enkel sak som en på vwvortex har laget. Du skrur den fast i støtfangerfestene mens understellet er på bilen, så vipper du bilen over på siden slik at den står på hjulene som er på stativet. Du kan sikkert fjerne understellet og skru fast sånne hjul som er på stativet på bilen også, slik at du har muligheten til å vippe bilen tilbake igjen hvis det skulle være nødvendig. Eller så kan du lage en slik sak: Her er det en som har laget rotisserie av et par motorbukker: http://www.ponypics.com/spitfire/rotisserie.html Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Var ikke dum den første der nei......... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 heh Dette kan spare meg for ein del drittjobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Var ikke dum den første der nei......... nei den første der var ikke dum !! :) tnx buddy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 nei den første der var ikke dum !! :) tnx buddy :) Ja ikke sant ;) Tror jeg skal lage meg en sånn når jeg begynner på einseren min... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Ja ikke sant ;)Tror jeg skal lage meg en sånn når jeg begynner på einseren min... jupp men man skulle nesten hatt en bjelke under sånn at man kunne hatt bilen stående normalt ! men man må vel kunne gjøre noe selv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 jupp men man skulle nesten hatt en bjelke under sånn at man kunne hatt bilen stående normalt ! men man må vel kunne gjøre noe selv :P Ja men hvis du skrur fast noen hjul i festene til understellet så kan man vippe den tilbake til normal posisjon. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Ja men hvis du skrur fast noen hjul i festene til understellet så kan man vippe den tilbake til normal posisjon. ja det er mye mulig, har aldri ribbet mk1 før så det dere sier er helt sikkert riktig :) men har ikke kommet noe lengere så det er ennå ei stund til den blir fri for understell, men skal begynne å sveise meg stativ når neste lønn har truffet min lille konto :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 ja det er mye mulig, har aldri ribbet mk1 før så det dere sier er helt sikkert riktig :) men har ikke kommet noe lengere så det er ennå ei stund til den blir fri for understell, men skal begynne å sveise meg stativ når neste lønn har truffet min lille konto :D Jeg veit ikke jeg heller, bare slenger ut et forslag jeg, men jeg har sett bilder av mk1 chassie på hjul så det går sikkert greit ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 min står på en ramme som kan vippes. tar dog av bilen fra ramma i disse dager, da prossessen under er ferdig :D fra sandblÅsinga og grunninga: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 har du tegning på den, med mål og alt ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 ja espen, skjer det noe nytt der nede ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juli 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Ja, her skjer det ting. Har nettopp bestemt at alt sammen skal selges unna, får nok ikke tid til å gjøre det ferdig, og da er det bare dumt å ha det stående. Synd, men må man så må man :) Så er det noen som trenger deler så bare gi beskjed. Er ikke hjemme fortiden derfor er det litt vanskeig å få sendt noe n eller kommet med flere bilder, men her er en liten liste av hva som skal vekk: - nesten komplett rallye motor i deler, gikk fint før demontering, mangler bare stempler og staker, komplett med ledningsnett og fuelrail, digifant motorstyring, rallye intercooler m/radiator osv osv osv - 16v topp - ombygd S2 innsug, tilpasset 16v topp og G60 spjeldhus - ombygd G60 spjeldhus med uttak for dump - S4 staker - HGP turbo manifoil m/T3 flens, til 16v topp - G60 kasse m/wirene - Corrado speedo - ombygging for wire cluch til G60 kasse, nytt - G60 kasse fester for Mk1 - overhalte G60 calippere fremme - scirocco 16v hovedbremsesylinder, trengs når en bygger om til skiver bak på Mk1 - Polyuretan foringer til hele understellet, nytt - hvite baklamper - alu tanklokk, nytt - Mk1 karroseri som er nesten fritt for rust, men rensket for det meste. Står på hjul og kan flytes. Mangler en skjerm. Går for 2500,- - 4 stk BBS RM, sletne med ubrukelige dekk, kantkjørte 15" x 6.5" org Golf G60 pluss masse annet som ligger og slenger Kom med bud, alt skal vekk, men vær seriøs! Selges høystbydene..... Bud på PM. Kjøper betaler frakt. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juli 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2005 Ja, her skjer det ting. Har nettopp bestemt at alt sammen skal selges unna, får nok ikke tid til å gjøre det ferdig, og da er det bare dumt å ha det stående. Synd, men må man så må man :) Så er det noen som trenger deler så bare gi beskjed. Er ikke hjemme fortiden derfor er det litt vanskeig å få sendt noe n eller kommet med flere bilder, men her er en liten liste av hva som skal vekk: - nesten komplett rallye motor i deler, gikk fint før demontering, mangler bare stempler og staker, komplett med ledningsnett og fuelrail, digifant motorstyring, rallye intercooler m/radiator osv osv osv - 16v topp - ombygd S2 innsug, tilpasset 16v topp og G60 spjeldhus - ombygd G60 spjeldhus med uttak for dump - S4 staker - HGP turbo manifoil m/T3 flens, til 16v topp - G60 kasse m/wirene - Corrado speedo - ombygging for wire cluch til G60 kasse, nytt - G60 kasse fester for Mk1 - overhalte G60 calippere fremme - overhalte G60 calippere bak m/spindler for Mk1 - scirocco 16v hovedbremsesylinder - Polyuretan foringer til hele understellet, nytt - Neuspeed stag oppe fremme, nede fremme og bak m/4 innfestninger, nytt, selges samlet - hvite baklamper - klarglass frontlykter, med svart kors, nye - alu tanklokk, nytt - vindavvisere i svart plast for A stolpe - 2 oil catch tank, m/nivåglass - Mk1 karroseri som er nesten fritt for rust, men rensket for det meste. Står på hjul og kan flytes. Mangler en skjerm. Går for 2500,- - 4 stk BBS RM, sletne med ubrukelige dekk, kantkjørte 15" x 6.5" org Golf G60 pluss masse annet som ligger og slenger Kom med bud, alt skal vekk, men vær seriøs! Selges høystbydene..... Bud på PM. Kjøper betaler frakt. Stag bak: Nede fremme: oppe fremme: Selges samlet for kr? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg