Tomelitn Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Sandblås driten, sparer deg maassse arbeid. joda skal jo sandblåse men orker ikke sandblåse før jeg sømsveiser, da må jeg jo sandblåse 2 ganger. hadde tengt jeg skulle gjøre meg ferdig med all sveising og det meste av tilpassing før jeg blåser den så slipper jeg ekstra arbeid ! skulle nesten fått tak i motor å tilpasset den også før jeg blåste, men får se ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 joda skal jo sandblåse men orker ikke sandblåse før jeg sømsveiser, da må jeg jo sandblåse 2 ganger. hadde tengt jeg skulle gjøre meg ferdig med all sveising og det meste av tilpassing før jeg blåser den så slipper jeg ekstra arbeid ! skulle nesten fått tak i motor å tilpasset den også før jeg blåste, men får se ! Skal du spare deg arbeid så sandblås den to ganger. Har jobba med sanblåsing i 1 år nå og veit veldig godt kor fort det går. Stå og fise med ein liten hyler i dagesvis blir du drittlei av. tar ikkje meir enn 1-2 timer å blåse den. 15-20min andre gangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Skal du spare deg arbeid så sandblås den to ganger.Har jobba med sanblåsing i 1 år nå og veit veldig godt kor fort det går. Stå og fise med ein liten hyler i dagesvis blir du drittlei av. tar ikkje meir enn 1-2 timer å blåse den. 15-20min andre gangen. jobber du med det ? veit du ca priser da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Er ikke gjort i en fei å sandblåse karroserikitt..... risikerer du blåser platen til helvette før du klarer å fjerne det. Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Er ikke gjort i en fei å sandblåse karroserikitt..... risikerer du blåser platen til helvette før du klarer å fjerne det. anbefales sterkt å skrape tectyl og kitt før sandblåsing.. sandblåsing på høyt trykk strekker metallet lett evnt lager hull. kitt sitter godt er ikke bare bar å fjerne med sand. jeg fikk 2 polypper i gulvet bak på prosjektet da det blei sandblåst, der måtte det bare skjæres ut og sveises ny platebit inn. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Kitt kan ein ikkje ta med sandblåsing nei, men er ein ein fordel å blåse vekk alt det lause før ein begynner å skrape så mykje. Ser ein kva ein skal gjere Sandblåsing koster vel 500,-++i timen, er ikkje heilt sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 Kitt kan ein ikkje ta med sandblåsing nei, men er ein ein fordel å blåse vekk alt det lause før ein begynner å skrape så mykje.Ser ein kva ein skal gjere Sandblåsing koster vel 500,-++i timen, er ikkje heilt sikker tnx da veit jeg det, litt mere arbeid men da får man jo hele karosseriet igjenn fra sandblåseren :P tror jeg fikk en pris på 2000,- for ei stund siden, husker ikke helt ! dyrt eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 få inn bilder da !!! :pics Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2005 få inn bilder da !!! :pics snakk til han som har tråden :P jeg vil også se bilder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 2000,- er vel greit nok, kjem jo an på kor mykje han skal ta det. Bør ta alt under, motorrom og innvendig. Forferdelig drittjobb å blåse bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 2000,- er vel greit nok, kjem jo an på kor mykje han skal ta det.Bør ta alt under, motorrom og innvendig. Forferdelig drittjobb å blåse bil. har lyst at han skal blåse alt, men det er vel en grei jobb så lenge man har bra utstyr :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Skal legge ut bilder så snart jeg får kommet meg hjem fra nordsjøen og fått bilen på plass i nytt lokale :) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 har lyst at han skal blåse alt, men det er vel en grei jobb så lenge man har bra utstyr :) Problemet er at ein må ligge under bilen og knote med dårleg lys, blir litt på måfå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Problemet er at ein må ligge under bilen og knote med dårleg lys, blir litt på måfå. der ja, bra du nevnte det !!!! er det noen som har tegning på sånne bukker ? har ikke du sånn rakriste ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Juni 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 Skrell bilen for alt som kan skrues av og tipp den bare på siden oppå en gammel madrass, ikke værre enn det.... kakestykke :) Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg