PSLarsen Skrevet Desember 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2013 har en 2001 H1 4x4 2.5 turbo diesel Virker som den har noe slitte syncroniseringsringer. Kan det hjelpe med ATF olje på kassen? tåler den dette? Ka med diff olje, hvilken type? Andre som har vert borti motorer som har noe hard gange? kan minne om ventilklapring. har byttet løftearmer med tilhørende lagre uten det hjalp. Noen ganger kan lyden være helt fraværende, andre ganger klaprer den. Dieseldyser? Det virker som det er for mye "slakk" i drivakslene fremme. Tror det er disse som slår når eg kjører i humper. Kan heller ikkje kjøre mye mer en 40-50 før det vibrere kraftig med fremakselen aktiv. Kordan justere dette? Går det og bruke automatiske nav fra andre bilmerker (pajero) for å slippe de manuelle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.