Gå til innhold

Div H1 4x4

Ranger emnet


PSLarsen

Anbefalte innlegg

har en 2001 H1 4x4 2.5 turbo diesel

 

Virker som den har noe slitte syncroniseringsringer. Kan det hjelpe med ATF olje på kassen? tåler den dette?

 

Ka med diff olje, hvilken type?

 

Andre som har vert borti motorer som har noe hard gange? kan minne om ventilklapring. har byttet løftearmer med tilhørende lagre uten det hjalp.

Noen ganger kan lyden være helt fraværende, andre ganger klaprer den. Dieseldyser?

 

Det virker som det er for mye "slakk" i drivakslene fremme. Tror det er disse som slår når eg kjører i humper. Kan heller ikkje kjøre mye mer en 40-50 før det vibrere kraftig med fremakselen aktiv. Kordan justere dette?

 

Går det og bruke automatiske nav fra andre bilmerker (pajero) for å slippe de manuelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår