calypso Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Har en Audi A6 2.6 V6. Her for litt siden kom det bare lunket varme i bilen. Men så plutselig fungerte alt som det skulle. Motortemperatur er normal. Sjekket feilmeldingene på channel 1 på klimapanelet. Får opp 08.5 & 11.3. Har dere noen teorier? Kan det være så enkelt som å bytte frostvæske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Jeg hadde akkurat samme feilkodene og det er spjeldet som regulerer varm/kald luft som er tregt. Se videoen jeg lagde, Link til mer detaljert guide finnes i beskrivelsen til videoen : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calypso Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Takk for svar, hvor ligger den dingsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calypso Skrevet Desember 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Mistenker at den sitter under ved vindusviskerene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Ligger rett under vindusviskerene. Man må demontere viskermekanismen og motoren (overraskende enkel jobb faktisk!). Framgangsmåten står i linken i beskrivelsen under videoen på youtube. Der står alt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet Desember 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2013 Jeg har også lunken varme...men ingen feilkoder i klima.Tempen ligger stabilt på 90, ikke så gammel org termostat heller. Slangene inn på varmeregisteret(?) er varme begge to. Hva gjør den ventilsaken med hvite slangen på? Som sett på videon over. ABC motor. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Desember 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2013 Den åpner og lukker for vanngjennomstrømming gjennom varmeregisteret. Siden du har to varme slanger så vil jeg anta at denne er åpen hos deg (korrekt). Høres mer ut som om luft-spjeldet (til høyre i videoen) er tregt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet Desember 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2013 Hvor mye koster den boksen? Om man ikke orker å reparere selv. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Desember 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2013 Tja det er det bare Møller som kan svare på. Tar bare 20 min å rense motoren. Men rundt 20 min å demontere viskerene og alt annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg