tobben42 Skrevet Desember 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2013 her en 2003mod partner,som har dårlig trekkraft.vil heller ikke få orndentlig turtall på den og.har noen som kan ha en viss peiling på hva det er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2013 Begynn med en diagnose Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 Tett eksosanlegg/katalysator kanskje? Men lurt å ta diagnose først ja. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben42 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 er det en lett måte og sjekke det selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 Går jo an å koble fra eksosanlegget helt fremme ved motoren, kan være litt trøbbel med rustne skruer og slikt.Men først ville jeg fått med meg en medhjelper til å ruse bilen mens jeg holdt foran eksosanlegget, det skal være bra med trykk her. Er det ikke det kan det være tett et sted. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben42 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2013 var og kjørte nå,fikk 40 km på 3 gire opp en liten bakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg