Gå til innhold

Erfaringer med "nye" Sharan

Ranger emnet


rosu

Anbefalte innlegg

Ja håper du er heldig. Jeg for min del skal aldri ha noe som helst av nyere vw noen gang. Har hatt en 2010 transporter med bare feil: elektriske feil, gikk i nødmodus, byttet 3stk fjærbeinslager på 50tusen km??  å nei vi har ikke noe unormalt dårlige veier. Dårlik lakk.

Har nå en 2005 sharan 1,9tdi 4motion highline som det og er mye el-feil på, byttet nettopp fjærbeinslager, dårlig lakk på denne og. Er helt utrolig att en ledning som ligger inni dashboard kan slites av? eller? Dårlig fjæringsvei er det og på disse. Nå skal jeg ikke si noe om di nye sharan siden jeg verken har eid eller prøvd disse men vw skal jeg aldri ha flere gang(med untak av eldre transportere som jeg vet er bra)

Alle disse familiebilene er stort sett bare dritt, skal man absolutt kjøpe en slik så kjøp en så enkel model som mulig så slipper man sikkert unna mye av di unødvendige el-feilene. 

Men en ting skal sharan ha, det er en veldig praktisk familiebil da og er ok å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Gratulerer med ny flott bil!

Vi kjøpte ny Sharan 140 hk TDI 4-Motion Highline sommeren 2013 og er veldig fornøyd med den. Har kjørt den ca 11000 km til nå, derav 2 ferieturer med campingvogn, og det er en fantastisk trekkvogn. Motoren kunne i de tilfellene vært dobbelt så stor, men stabilitetsmessig er det fantastisk:) Har hatt den tilbake hos forhandler to ganger, ene gangen var bremselyset i bakluka som lakk vann, det skiftet de umiddelbart og problemet var borte. Så var det litt rusk med tankmåleren, men det fikset de også på et blunk. Alt i alt en meget god familiebil som kvalitetsmessig er langt foran konkurrenter som S-Max (beklager banneordet), Mazda etc.. Hadde kjøpt samme igjen om jeg fikk velge på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår