rosu Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Hei! Nå har jeg kjøpt meg ny Sharan, takk for alle tilbakemeldinger. Det ble en ny Highline 140 DSG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenPansen Skrevet Oktober 29, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Gratulerer! (Sannsynligvis slipper du også unna de småfeilene som jeg har opplevd). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet November 4, 2014 Rapporter Share Skrevet November 4, 2014 Ja håper du er heldig. Jeg for min del skal aldri ha noe som helst av nyere vw noen gang. Har hatt en 2010 transporter med bare feil: elektriske feil, gikk i nødmodus, byttet 3stk fjærbeinslager på 50tusen km?? å nei vi har ikke noe unormalt dårlige veier. Dårlik lakk. Har nå en 2005 sharan 1,9tdi 4motion highline som det og er mye el-feil på, byttet nettopp fjærbeinslager, dårlig lakk på denne og. Er helt utrolig att en ledning som ligger inni dashboard kan slites av? eller? Dårlig fjæringsvei er det og på disse. Nå skal jeg ikke si noe om di nye sharan siden jeg verken har eid eller prøvd disse men vw skal jeg aldri ha flere gang(med untak av eldre transportere som jeg vet er bra) Alle disse familiebilene er stort sett bare dritt, skal man absolutt kjøpe en slik så kjøp en så enkel model som mulig så slipper man sikkert unna mye av di unødvendige el-feilene. Men en ting skal sharan ha, det er en veldig praktisk familiebil da og er ok å kjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat35i Skrevet November 21, 2014 Rapporter Share Skrevet November 21, 2014 Gratulerer med ny flott bil! Vi kjøpte ny Sharan 140 hk TDI 4-Motion Highline sommeren 2013 og er veldig fornøyd med den. Har kjørt den ca 11000 km til nå, derav 2 ferieturer med campingvogn, og det er en fantastisk trekkvogn. Motoren kunne i de tilfellene vært dobbelt så stor, men stabilitetsmessig er det fantastisk:) Har hatt den tilbake hos forhandler to ganger, ene gangen var bremselyset i bakluka som lakk vann, det skiftet de umiddelbart og problemet var borte. Så var det litt rusk med tankmåleren, men det fikset de også på et blunk. Alt i alt en meget god familiebil som kvalitetsmessig er langt foran konkurrenter som S-Max (beklager banneordet), Mazda etc.. Hadde kjøpt samme igjen om jeg fikk velge på nytt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yamahamm Skrevet November 21, 2014 Rapporter Share Skrevet November 21, 2014 Å du er fornøyd med motoren i sharanen? For jeg syns 2,0l på 140hk er en elendig motor syns jeg, men den jeg hadde var i en transporter da så kan hend den funker fint i sharan. I transporter så syns jeg den manglet dreiemoment til og med på tom bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat35i Skrevet November 21, 2014 Rapporter Share Skrevet November 21, 2014 Ja, vi er fornøyde med den motoren... Kjører stort sett på 6 gir alle plasser.. Ingen racerbil, men om jeg ville ha det så hadde jeg heller ikke handlet Sharan.. Når man lager 3 unger på kort tid så må man innsjå at familiefrakter er nødvendig :) Og det kommer ALDRI en Ford i min oppkjørsel.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg