ErikMaus Skrevet Desember 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2013 Volvo V50, 1,6D, 2005 Jeg har problem at med at kupevarmeren ikke starter, verken på tidsinnstiling eller direktestart. Når jeg stiller den inn på timer eller direkte start får jeg ikke opp noen feilmeldinger og det står at den er på, men ingen ting skjer? Noen forslag på hva som kan være feil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2013 Få lest av feilminnet til varmern. Den er mest sannsynlig igjensota og med 3 mislykkede startforsøk går den i safe modus. Varmeren må overhales og låses opp med diegnoseverktøy. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikMaus Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2013 Takk Jesper 1201. Var og fikk lest av minnet, viste seg at den ikke hadde kommunikasjon med tilleggs varmer som kunne komme av mange ting, bl.a igjensota brenner, enheten ikke fikk strøm av en eller annen grunn, osv, osv. Så da må de ta den inn og begynne å feilsøke. Men å sjekker om enheten er gjensotet og fikse det, er det noe man greier å gjøre selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg